zondag 24 oktober 2010

And the award goes to : Jam@Oostende

Ik kreeg  van Dutch Apple deze award.
De bedoeling is dat ik 7 dingen over mezelf met jullie deel en dan de award doorgeef aan een een andere blogger.  Daar gaat ie :
1. Ik woon in Oostende (vandaar de blognaam), de koningin der badsteden en vind dat een veelzijdige stad.  Er is jammer genoeg een nijpend tekort aan hobbywinkels.  Voordeel : ik heb dan weer een excuus om uitstapjes naar Brugge, Gent, ... te maken
2. Poëzieprentjes maken mij nostalgisch
3. Ik zoek graag miniaturen op in mijn creaties : minibeertjes, miniboekjes, ...  En dat heeft écht niets met mijn lengte te maken :-)
4. Rommelmarkten en kringloopwinkels maken deel uit van mijn natuurlijke habitat.
5. Ik verzamel werkelijk alles (en veel te veel). Heel af en toe doe ik dan toch eens iets weg.  2 à 3 weken later blijkt dit meestal een verkeerde keuze geweest :-(
6. Wanneer ik met mijn stofjes aan de slag ga, kan het uren duren voor ik gekozen heb welk stofje ik ga gebruiken.  Ik ben er gewoon te gierig op ! 
7. Ik acht mij een gelukkig mens want ik kan mijn creatieve ei ook kwijt in mijn werk.  Toch droom ik stiekem van een bescheiden webwinkeltje.

Zelf geef ik deze award aan : LOVELYLINDE

2 opmerkingen:

  1. kan ik mij ook helemaal in vinden :-)
    wanneer spreken we eens af ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    Ik vind het zeer zeer leuk te horen dat je de award aan me door geeft en ik voel me zeer vereerd. :) Super bedankt, ook voor al je leuke reacties op mijn blog, die van jou is ook heel tof
    vele groetjes:
    Dietlinde Van lovelylinde

    BeantwoordenVerwijderen