zaterdag 4 december 2010

MeidenMama: Dit is wel iets anders dan Sinterklaas...

Op de blog van MeidenMama staat een bericht dat zeker even in de aandacht mag worden gebracht.
"Ben even gezellig al jullie blogs aan het lezen en alles staat in het teken van sinterklaas. Pepernoten, pakjes, surprise en aftellende kinderen. Op het blog van meidenknutsels kom ik een linkje tegen van Noes Janse . Ik wil daar graag even bij stil staan. Een klein meisje dat geboren is met een hartafwijking, waarvan de artsen dachten dat ze het niet zou redden, knokt nu al drie jaar voor een leven. Op dit moment ligt ze in het ziekenhuis in Rotterdam en wordt er geen sinterklaas gevierd omdat ze net geopereerd is. Op de site doet een tante een oproepje om een kaartje te sturen maar nu lijkt het mij zo leuk om allemaal iets kleins op te sturen voor dit dappere dametje en haar ouders. Denk aan een leuke sleutelhanger, knuffeltje, leuke button, kladblokje, kleurtjes............. ach jullie zijn creatief genoeg!! Ze heeft ook nog een grote zus Jet en een klein broertjes Bas. Ze is ook nog eens op tweede kerstdag jarig, dus wordt bijna drie jaar!!

Als je dat wilt dan kun je het sturen naar :
Sophia kinderziekenhuis
tav Noes Janse
dr Molewaterplein 60
3015 GJ Rotterdam

Noes Janse hier kun je hun verhaal lezen.


Alvast bedankt voor jullie inzet! Ik hoop dat we haar toch nog een leuke decembermaand kunnen geven. "

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je een berichtje hebt geplaatst. Ik hoop dat er veel bloggers gehoor aan geven...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je hier even melding van maakt. Natuurlijk wil ik mee helpen om die familie een leuke kerst te bezorgen. Ik doe mee!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee wat leuk dat je er ook een berichtje over plaatst. Leuk dat het via via zover komt.
    Ik ken haar tante en zodoende kwam ik op hun site..
    Ze is bijna jarig he, het kleine meisje!

    groetjes, tineke

    BeantwoordenVerwijderen